Vrei să fii Influencer pe Instagram? Află cum!

 

Odată cu popularitatea în creștere a marketingului bazat pe influenceri și a tendinței brandurilor de a cheltui bugete tot mai mari în această direcție, am putea spune că influencerii au job-uri full-time extrem de profitabile.

Toată lumea se întreabă care sunt sumele care pot fi câștigate de influenceri. Cu toate acestea, e important să ai în vedere faptul că aceste mini vedete nu sunt plătite doar pentru a folosi un produs sau serviciu, ci muncesc, la fel ca un om de marketing. Pentru a-ți păstra și crește numărul de fani, este nevoie să fii mereu activ pe rețelele de socializare.  Cum se realizează acest lucru și ce aduce noroc la bani, vom vedea în continuare!

Ești gata să descoperi ce este nevoie să faci pentru a deveni un influencer Instagram? Hai să vedem!

1. Alege o nișă care te pasionează

Pentru a deveni un influencer pe Instagram, primul lucru pe care trebuie să-l faci este să găsești o nișă care să se potrivească personalității tale. Trebuie să fie ceva care te pasionează. Un domeniu despre care să ai o mulțime de cunoștințe. Doar pentru că altcineva face ceva și are succes, nu înseamnă că și tu ar trebui să faci asta, motiv pentru care nu trebuie să copiezi pe cineva, chiar dacă îți place acel influencer extrem de mult.

Pentru a deveni influencer pe Instagram, indiferent de domeniul ales, va trebui să postezi în mod regulat și consecvent. Așadar, selectarea nișei potrivite este foarte importantă, deoarece va trebui să petreci o cantitate considerabilă de timp cercetând și postând conținut pe subiectul ales.

Poate ești priceput la DIY? Sau poate îți place mâncarea și ai un mare interes pentru diferite tipuri de bucătării internaționale? Poate că ești la mereu la curent cu cele mai noi stiluri și tendințe vestimentare! Postările tale de pe Instagram ar trebui să reflecte tot ce te interesează cu adevărat și nu câteva lucruri întâmplătoare. Nișa ta ar putea fi chiar o combinație de lucruri diferite, atâta timp cât nu sunt aleatorii.  

Postează conținut în mod consecvent. Postarea constantă a conținutului este o altă condiție esențială dacă vrei să fii Influencer Instagram. Majoritatea influencerilor de pe Instagram postează zilnic sau o dată la două zile. Cu toate acestea, unii dintre ei postează de câteva ori pe zi sau chiar de câteva ori pe săptămână.

Studiile au arătat faptul că o creștere a frecvenței de postare a conținutului poate spori ratele de implicare. Cu toate acestea, atunci când decizi care este programul tău de postare, asigură-te că alegi cu înțelepciune. Stabilirea unui obiectiv nerealist la care nu poți adera nu te va ajuta în niciun fel.

 Dacă ți se pare dificil să te ții de un program, îți poți programa postările cu instrumente precum Buffer, Planoly, Preview sau Ripl. Aceste platforme permit să crearea de conținut în avans, precum și să setarea datele și orele pentru postare. Deci, nu este nevoie să o stai zilnic să încarci materialul pe Instagram, deoarece conținutul va fi postat automat.

2. Creează-ți un Feed atrăgător

Aceasta este una dintre condițiile esențiale pentru a avea succes ca influencer pe Instagram. Nu numai că fiecare dintre fotografiile tale ar trebui să fie atrăgătoare din punct de vedere vizual, dar întregul feed ar trebui să fie atrăgător atunci când este văzut ca întreg. Aceasta înseamnă că toate fotografiile din feed ar trebui să arate bine, atât individual, cât și colectiv.

Cum poți realiza acest lucru? Mulți influenceri folosesc un anumit stil de editare a fotografiilor, astfel încât culoarea sau compoziția să fie uniformă. Poți utiliza instrumente precum VSCO sau Lightroom pentru a edita fotografiile sau poți utiliza doar filtrele încorporate pe Instagram. De asemenea, asigură-te că fotografiile sunt realizate la rezoluție înaltă și folosește multă lumină pentru a le face să arate foarte bine.

3. Alege Hashtag-urile potrivite

Cel mai bun sfat pe care ți-l poate oferi cineva despre cum să devii un influencer pe Instagram este să folosești hashtaguri. Hashtag-urile sunt importante deoarece permit capostările să fie găsite de alți utilizatori de Instagram. Instagram permite utilizarea a maximum 30 de hashtag-uri pe o postare, iar recomandarea este să le folosești pe toate. Dar ce fel de hashtag-uri ar trebui să alegi?

Amintește-ți că hashtag-urile cu volume mari de căutare nu sunt neapărat cele mai bune. Asta deoarece volumele mari de căutare implică și o concurență mare. Așadar, șansele ca mesajul tău să fie descoperit folosind acele hashtag-uri sunt mici.

În schimb, alege hashtag-uri care au volume decente de căutare și care îți maximizează șansele de a apărea în postările de top. În mod ideal, utilizează o combinație de hashtag-uri care variază în volumele de căutare de peste 10.000 la 1 milion.  

4. Atrage interacțiuni relevante

Rețelele de socializare se rezumă la oameni și la modul în care interacționezi cu ei. Angajamentul este unul dintre cei mai importanți factori care te vor ajuta să fii un influencer Instagram. Când cineva comentează la fotografiile tale, asigură-te că răspunzi. De asemenea, întoarce favoarea comentând la postările lor.

Iată o listă de verificare pe care o poți utiliza pentru a crește rata de implicare a postărilor tale și pentru a deveni un influencer Instagram:

  • Alege momentul în care postezi astfel încât să beneficiezi de o expunere cât mai mare.
  • Organizează concursuri și giveaway-uri.
  • Folosește sondaje în Instagram Stories.
  • Urmărește conturi similare și interacționează cu ele.
  • Utilizează hashtaguri populare și relevante sau creează propriile tale hashtag-uri.

Poți utiliza opțiunea „Explorați” pe Instagram pentru a găsi conținut cu care să interacționezi. De asemenea, ai opțiunea de a urmări hashtaguri, astfel încât conținutul relevant să apară în feed-ul tău.

5. Nu cumpăra fani

Aceasta este o greșeală pe care o putem observa la mulți influenceri de pe Instagram, în încercarea de a avea un drum ușor către succes. Fanii plătiți nu sunt relevanți. Dacă vrei să devii un influencer pe Instagram și să câștigi bani, ai nevoie de fani câștigați organic.

Acest lucru nu se întâmplă însă peste noapte. Adevărul este că nu ai posibilitatea de a apela la scurtături. Dacă cineva își dă seama că ai un procent ridicat de fani falși, ți-ai putea pierde credibilitatea. Acest lucru ar putea afecta toate colaborările viitoare.