Primăria Comunei Tarcău, Judeţul Neamţ organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcțiilor contractuale de execuție, temporar vacante, în cadrul Compartimentului Implementare Proiecte, de:
ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ ANUNȚUL DE MAI JOS
- consilier gradul II;
- consilier gradul I;
- referent treapta I.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 20 decembrie 2017, ora 15:00: data limită pentru depunerea dosarelor;
- 05 ianuarie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
- 10 ianuarie 2018, ora 10.00: proba interviu.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- consilier, gradul II (cu atribuţii pe probleme de comunicare);
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechimea în specialitatea studiilor minimum 6 luni.
- consilier, gradul I (cu atribuţii pe probleme tehnice):
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechimea în specialitatea studiilor: minimum 3 ani şi 6 luni.
- referent treapta I (cu atribuţii de secretar echipă implementare proiect):
- studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- vechimea în muncă necesară: minimum 3 ani şi 6 luni.
Mai multe detalii – AICI
PUBLICITATE