Top magazine online din România

Generația nouă de români tineri aduce odată cu ea și emanciparea shopping-ului în rândul românilor. Ușor ușor își schimbă mentalitatea chiar și generațiile mai înaintate. Suntem în momentul în care magazinele online din România fac o treabă mai bună decât magazinele fizice. Încrederea este mai mare, iar rezultatele se văd în declarațiile retailerilor. Românii care cumpără de la magazine online accesează astfel de magazine de 3-4 ori pe săptămână, iar 77% dintre ei chiar se întorc la același magazin pentru încă o achiziție.

ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ ANUNȚUL DE MAI JOS

Care sunt cele mai des accesate magazine online din Romania

Este foarte greu să găsești acum un domeniu în care să nu existe deja un număr destul de mare de distribuitori și vânzători de produse online. Magazinele online românești comercializează aproape orice, începând cu obiecte simple de uz casnic pe care le găsim în magazine specializate pentru gospodărie, până la  piese electronice de tip Arduino, produse pe care le găsim în magazine online specializate pe tehnologie și cibernetică. Cu toate acestea, în topul retailerilor din România, eMAG este în fruntea clasamentului fiind preferat de mai bine de 58% dintre români. Pe locul doi se află platformă pentru anunțuri online, OLX.ro, iar locul trei este ocupat de încă un retailer online, elefant.ro.

Ce cumpara romanii din magazinele online?

Categoria de produse care este cea mai cumpărată este cea de produse electronice și electrocasnice. Urmată de achiziția de computere, laptop-uri, accesorii hardware sau software, 82% dintre cumpărători susțin că asta este preferința lor pentru cumpărăturile făcute online. 80% au ales să achiziționeze îmbrăcăminte și încălțăminte, cosmetice și produse farmaceutice. Un nou domeniu pentru magazinele online, sunt magazinele care comercializează piese electronice Arduino, Arduino UNO, senzor ultrasonic, etc. Adică cam tot ce ține de Arduino și tehnologia pe care o dezvoltă. În finele listei dar nu cu mult mai descurajată, este piața pentru servicii de catering și produse alimentare.

Motivele cumparaturilor online

Principala cauză pentru care românii aleg magazinele online, este eficiența de care dau dovadă în ceea ce privește economisirea timpului. Al doilea impuls pe lista pentru eficiență este varietatea de produse și gamele largi care cuprind sute de posibile achiziții. Într-un magazine online, prețurile sunt mai accesibile, ofertele sunt mai numeroase, iar în jur de 40% dintre români spun că doar pe internet au reușit să își găsească produsul dorit. Bineînțeles aici se poate face simțită și comoditatea accesibilă de care dau dovadă magazinele online.

Metodele de plata preferate de romani

Deja suntem mai deschiși către aceste noi metode de a face cumpărături, nu puteam să scăpăm și de scepticism. Aproape 80% dintre românii care fac cumpărături online, aleg să plătească ramburs, la primirea coletului. Doar 50% aleg să plătească online folosind cardul. 9% dintre cumpărători spun că folosesc transferul bancar sau „bani virtuali” pentru plata produselor achiziționate.

PUBLICITATE