Solicitările pietrenilor vor fi analizate de un robot virtual

Pietrenii care vor dori să comunice cu Primăria Piatra-Neamț vor trebui să relaționeze cu un robot virtual, a anunțat primarul Andrei Carabelea.

Potrivit MESAJUL.ro, totul va fi posibil prin cel de-al doilea proiect de digitalizare lansat ieri, 4 octombrie, de primarul Andrei Carabelea, pentru care se vor plăti 3,3 milioane de lei.

ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ ANUNȚUL DE MAI JOS

„La începutul lunii iulie am lansat o platformă de servicii digitale pentru utilizarea de la distanță a serviciilor publice de interes cum ar fi: obținerea certificatelor de urbanism, autorizații de construire, avize săpături, diverse adeverințe.

La începutul acestui an, dorind să completăm serviciile publice oferite prin această platformă și să urmărim activitatea angajaților noștri printr-un sistem de task management, managementul calității și un management al documentelor mai eficient, care ne va permite să mărim calitatea serviciilor oferite, am accesat acest proiect.” – a declarat primarul Andrei Carabelea, în conferința de presă de la sediul instituţiei.

Edilul municipiului Piatra-Neamț a mai spus că elementul de noutate îl reprezintă un robot virtual, care să răspundă solicitărilor venite de la cetățeni.

„Elementul de noutate îl reprezintă o soluție inovatoare gândită de colegii din serviciile de GIS și IT, un serviciu chat bot, practic un robot virtual, care să răspundă solicitărilor venite de la cetățeni prin rețelele de socializare“, a mai spus Carabelea.

Valoarea totală a proiectului este de 3,3 milioane de lei, finanţare europeană prin Programul Operațional Capacitate Administrativă, contribuţia primăriei de la bugetul local fiind de 2%. Termenul de implementare este de de 16 luni.

„Probabil consilierii primarului nu fac față la ștergerea mesajelor critice de pe rețelele de socializare și la apostrofarea celor care îndrăznesc să nu fie de acord cu planurile edilului șef și se apelează la performanțele unui robot virtual.” – notează MESAJUL.ro

PUBLICITATE