Protecția Consumatorilor Neamț, control la benzinăria care „servea” apă în loc de combustibil la pompe (FOTO)

Protecția Consumatorilor Neamț a demarat o acțiune de control la benzinăria din Neamț care „servea” apă în loc de combustibil la pompe. (vezi articol AICI)

„În dimineața zilei de 05 octombrie 2023 un incident neplăcut a avut loc la  stația  Mol  de distribuție carburanți din municipiul Roman (Bulevardul Roman Mușat 21) , unde mai multi consumatori au alimentat mașinile cu apă în loc de combustibil.

Comisariatul Județean pentru Protectia Consmatorilor (CJPC) Neamț a demarat o acțiune operativă de control pentru a evalua amploarea situației și a identifica cauzele care au condus la acest incident.” – a transmis Protecția Consumatorilor Neamț într-un comunicat de presă

Vlad Ciurea, șeful Protecției Consumatorilor Neamț, a subliniat că vor fi stabilite și anunțate circumstanțele care au cauzat acest incident.

„Am solicitat documentele și procedurile care stau la baza activității de comercializare a carburanților pentru a stabili circumstanțele care au cauzat acest incident și pentru a ne asigura că măsurile corective sunt implementate corespunzător.

Rezultatele investigației vor fi făcute publice în cel mai scurt timp, cu transparență și responsabilitate  reflectând dedicarea CJPC Neamț de a servi interesele consumatorilor și de a menține standardele de securitate și calitate prevăzute de legislația din domeniul protecției consumatorilor.” – a declarat Vlad Ciurea

„Implicarea rapidă și eficientă a CJPC Neamt demonstrează angajamentul continuu al instituțiilor statului în protejarea drepturilor consumatorilor și asigurarea unui mediu de afaceri corect și deschis în relația cu consumatorii.

Vă garantăm că Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor supraveghează permanent piaţa şi se asigură de respectarea drepturilor fundamentale ale consumatorilor.” – se mai arată în comunicatul Protecției Consumatorilor


ACTUALIZARE:

„Este o situație punctuală excepțională, care a apărut ca urmare a unei intervenții programate de calibrare a rezervorului. Am intervenit prompt pentru remedierea situației. Suntem în contact direct cu cei care au făcut deja o sesizare către departamentul nostru de relații clienți și analizăm ce măsuri de suport și compensare sunt potrivite pentru fiecare caz în parte.

Îi încurajăm pe această cale pe cei care încă nu ne-au contactat, însă care au alimentat în seara zilei de 4 octombrie în stația din Roman, să ia legătura cu noi.” – precizare din partea reprezentanților companiei

PUBLICITATE