Primarul ne oferă un telefon unde să reclamăm mizeria și găurile din asfalt din #NouaPiatra

După un an de mandat, primarul Andrei Carabelea a găsit, în sfârșit, soluția de a rezolva problemele ce țin de buna administrare a orașului: a creat o linie telefonică unde putem să reclamăm.

Prin intermediul unei postări pe Facebook, primarul Carabelea ne anunță că pune la dispoziția locuitorilor municipiului Piatra-Neamț un număr de telefon la care poate fi reclamat orice aspect ce ține de activitatea primăriei.

Deși există ”City App Piatra Neamț” – o aplicație destul de bună pentru astfel de situații, în care cetățenii pot reclama diverse probleme ce țin de administrația locală, Carabelea a considerat că nu este de ajuns.

O administrație care se respectă ar rezolva problemele ce țin de buna administrare a orașului, nu ar căuta metode suplimentare prin care cetățenii să reclame.

Că dacă #NouaPiatra ar arăta ca un Smart City, nu ar mai fi nevoie de reclamații și linii telefonice suplimentare.

Scriam în urmă cu câteva zile despre faptul că infrastructura rutieră arată deplorabil, cu gropi în asfalt pe principalele străzi, dar nici primăria și nici Publiserv nu s-au deranjat să le astupe.

În schimb, pe rețelele de socializare apar tot mai multe poze cu cauciucuri distruse și ”urări de bine” adresate conducerii primăriei.

La noua linie telefonică pusă la dispoziție de primar vor răspunde cei de la cabinetul primarului, a căror activitate este coordonată de către Liviu Harbuz.