Primăria Piatra-Neamț face angajări. Posturi de consilier juridic vacante

Primăria municipiului Piatra-Neamț continuă seria de angajări. 

Reamintim că în timpul campaniei electorale dar și după ce a ajuns primar, Andrei Carabelea a vorbit despre „eficiență, reformă și cheltuirea echilibrată a banului public”.

ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ ANUNȚUL DE MAI JOS

La jumătate de an după ce a preluat funcția de primar, Carabelea a modificat organigrama primăriei și a mărit numărul de posturi de la 238 cât era pe vremea vechii conduceri, la 277.

Posturile de conducere în primărie au crescut de la 20 la 30. Așadar, încă 10 șefi în plus. Iată că „reforma” în #NouaPiatra înseamnă mai mulți angajați la primărie, mai mulți funcționari plătiți bine din banii contribuabililor.

Totodată, este destul de cunoscut și modul în care sunt câștigate concursurile „pe bune” la Primăria Piatra-Neamț.

Mai jos, anunțul Primăriei Piatra-Neamț:

Primăria municipiului Piatra Neamț cu sediul în Piatra Neamț, strada Ștefan cel Mare, nr. 6-8, organizează concurs de recrutare pe 3 posturi funcții publice de execuție vacante, după cum urmează:

  • (1) Consilier juridic clasa I grad profesional debutant, la Compartiment legislație și avizare contracte
  • (2) Consilier juridic clasa I grad profesional asistent, la Compartiment legislație și avizare contracte
  • (3) Consilier juridic clasa I grad profesional principal, la Compartiment Contencios Juridic

Exercitarea raporturilor de serviciu se realizează pe perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de lucru de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână

 Afișare anunț: 08.02.2022
 Perioada de depunere dosare concurs: 08.02.2022 – 28.02.2022
 Proba suplimentară: Testare competențe în domeniul tehnologiei informației – 14.03.2022, ora 09:00, la sediul Primăriei municipiului Piatra Neamț, strada Ștefan cel Mare nr. 6-8
 Proba scrisă – 14.03.2021, ora 13:00, la sediul Primăriei municipiului Piatra Neamț, strada Ștefan cel Mare nr. 6-8
 Interviul: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise

CONDIȚIILE DE PARTICIPARE LA CONCURS:

Condițiile generale

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 465, alin. (1) și (3) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ:
a) are cetățenia română și domiciliul în România;
b)cunoaște limba romană, scris și vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani
d)are capacitate deplină de exercițiu;
e) este apt din punct de vedere medical și psihologic să exercite o funcție publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii;
f) îndeplinește condițiile de studii și vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
g)îndeplinește condițiile specifice, conform fișei postului, pentru ocuparea funcției publice;
h)nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia postcondamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k)nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.

Condiții specifice:

(1) Pentru Consilier juridic clasa I grad profesional debutant, la Compartiment legislație și avizare contracte
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe juridice;
– Competențe în domeniul tehnologiei informației (necesitate și nivel): Pachet MS Office (Word, Excel, Outlook), Internet – nivel mediu
(2) Pentru Consilier juridic clasa I grad profesional asistent, la Compartiment legislație și avizare contracte
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe juridice;
– minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
– Competențe în domeniul tehnologiei informației (necesitate și nivel): Pachet MS Office (Word, Excel, Outlook), Internet – nivel mediu
(3) Pentru Consilier juridic clasa I grad profesional principal, la Compartiment Contencios Juridic
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe juridice;
– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
– Competențe în domeniul tehnologiei informației (necesitate și nivel): Pachet MS Office (Word, Excel, Outlook), Internet – nivel mediu

Relații suplimentare se pot obține de la sediul Primăriei municipiului Piatra Neamț, str. Ștefan cel Mare nr.6-8, la camera 25, telefon 0233-218991, int.219.

PUBLICITATE