Piatra-Neamț: Kaufland răspunde acuzațiilor privind diferența de preț de la casă față de cel de la raft

O femeie susține că a fost înșelată cu 14 lei, după ce a achiziționat, duminică (1 octombrie), un produs de la magazinul Kaufland din Piatra-Neamț. Aceasta a postat pe rețelele de socializare două fotografii cu un produs care la raft costa 19,21 lei iar la casa de marcat a plătit 33,63 lei.

ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ ANUNȚUL DE MAI JOS

Kaufland ,, inselata cu 14 lei,,, va ganditi cati pui ai vandut ei de azi dimineata ,,,! Dar oare nu va ie rusine,,,!! – a fost mesajul postat de aceasta pe un grup de Facebook din Piatra-Neamț.

Conform unei reacții din partea Kaufland, se pare că femeia a fost despăgubită, reprezentanții magazinului menționând că au semnalat furnizorului neconcordanța și au „returnat clientului diferența de preț

Mai jos aveți postarea de pe rețelele de socializare și poziția oficială a companiei Kaufland

„Poziția oficială a companiei Kaufland România

În cursul zilei de 1 octombrie 2017, ni s-a semnalat în magazinul din Piatra Neamț, din Str. Obor, că produsul “Pui Haiducesc – Țara Mea” are aplicată o etichetă suplimentară de către furnizor al cărei preț nu coincide cu cel de comercializare. În urma verificărilor, vă confirmăm că prețul de 13.99 lei/kg afișat la raft, respectiv pe bonul de casă, este corect.
  
Clarificăm faptul că eticheta de la raft a fost afișată în mod corespunzător, atât pentru articolul respectiv, cât și pentru celelalte produse de la raion.
 
Am semnalat furnizorului neconcordanța și am returnat clientului diferența de preț, pentru că ne dorim ca toți clienții să fie mulțumiți.      
 
De asemenea, am sporit frecvența verificărilor zilnice ce au loc de obicei la raft, pentru a preveni astfel de situații.

Rămânem la dispoziția clienților pentru a rezolva prompt orice neplăcere la numărul de telefon gratuit 0800.080.888, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00 și sâmbătă de la 8.00 – 17.00.”

PUBLICITATE