NEAMȚ: Ținutul Zimbrului, promovat la Londra

Asociația de Ecoturism din România reușește în 2019 să pună România în centrul atenției publicului britanic sub brand-ul Discover Eco-Romania.

ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ ANUNȚUL DE MAI JOS

Astfel, nouă destinații cu profil de ecoturism și 37 firme lansează invitația Descoperă Eco-Romania publicului britanic, în cadrul stand-ului AER de la Londra, în perioada 31 ianuarie – 3 februarie 2019.

După o participare consecutivă de câțiva ani la târgul de turism Destinations cu stand propriu, AER a reușit în 2019 să devină partenerul principal al evenimentului, având o expunere specială în media expoziției.

Astfel peste 80.000 de vizitatori vor vedea, discuta și citi despre România frumoasă și ecoturistică.

Cele nouă destinații cu profil ecoturistic, promovate de AER în 2019 sub brand-ul Discover Eco-Romania: Țara Hațegului – Retezat, Țara Dornelor, Eco-Maramureș, Pădurea Craiului – Apuseni, Ținutul Zimbrului – Neamț, Colinele Transilvaniei, Băile Tușnad și Împrejurimile, Delta Dunării și Piatra Craiului – Brașov.

În acest fel proiectăm o imagine reală, a unei părți speciale a României” declară Bogdan Papuc, Director AER. „Ne dorim să atragem turiștii în destinațiile ce se dezvoltă în armonie cu localnicii și natura locului. Afacerile promovate de noi au o calitate excepțională a produsului turistic, dar și o responsabilitate specială pentru mediul natural și social. Aceste oferte sunt extrem de căutate de publicul britanic și nu numai, întrucât există un interes crescut din partea lui pentru activitățile în natură și în zona rurală”.
Deși ecoturismul este o nișă a turismului internațional, pentru România este unul din pilonii de bază atât din punct de vedere al dezvoltării a numeroase zone, dar și prin proiectarea unei imagini generale extrem de atrăgătoare pentru țara noastră”, completează Andrei Blumer (Președinte AER).
Astfel, ne-am decis să nu mai așteptăm și să ne luăm destinul în propriile mâini și încă de anul trecut am mers cu stand propriu atât la târguri mari, generale – Berlin (ITB 2018), Oslo (Reiseliv, 2019), cât și la târguri specializate pe anumite segmente de piață pentru a atrage turiștii potriviți – Viena (Photo-Adventure 2017 și 2018), Amsterdam (Fair for Special Journey 2019), Londra (Destinations 2016-2019). Desigur că ne-am dori o profesionalizare a întregii politici de marketing a României și o susținere consecventă a sectorul de ecoturism în special de către Ministerul Turismului, dar și de mediul de afaceri, căci experiența noastră directă de peste 15 ani pe piețele occidentale ne spune că atractivitatea României în contextul global este acum în creștere!”
PUBLICITATE