Municipiul Piatra-Neamț devine capitala modei pe 17 decembrie

Municipiul devine capitala modei pe 17 decembrie, când Asociația Culturală Euro Art Events organizează cea de-a VII-a ediție a Fashion Day Piatra-Neamț.

La evenimentul găzduit de Central Plaza și-au anunțat prezența 120 de persoane, care vor putea admira colecțiile vestimentare propuse de cele 9 brand-uri participante.

ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ ANUNȚUL DE MAI JOS

„Proiectul inițiat de Asociația Culturală Euro Art Events a pornit din pasiunea pentru frumos, pentru modă, dar și din dorința de a promova oameni și afaceri cu potențial în industria creativă. Evenimentele organizate în anii trecuți au reunit atât designeri debutanți, aflați la început de drum, cât și brand-uri naționale și chiar internaționale consacrate”, a declarat Talida Cozma, inițiatoarea Fashion Day Piatra-Neamț.

Printre numele care și-au anunțat participarea la ediția din acest an sunt designerul Ramona Scripcaru, pietreancă stabilită la Iași, care ne propune atât ținute casual și de ocazie, cât și rochii de mireasă.

Tot cu rochii de mireasă pentru sezonul următor ne încântă și Luada Style Bacău. Realizate după o croială și materiale de înaltă calitate, ținutele Luada îți vor pune în evidență feminitatea.

Un alt brand ale căror produse vor fi prezentate pe podiumul Fashion Day Piatra-Neamț este Atelier Choco, care satisface atât cerințele clientelor care își doresc rochii unicat, pe comandă, cât și piața clienților en-gros, distribuind produse 100% românești în întreaga țară.

Doamnele se vor putea delecta vizual și cu ținutele propuse de Vero Atelier, brand local devenit deja celebru în cei 13 ani de activitate, dar și cu vestimentația ieșită din tipare a celor de la Atypique Piatra-Neamț.

Domnii vor putea afla ultimele tendințe în moda masculină de la 4Men Ceremony, brand-ul românesc ce-și propune să satisfacă cerințele bărbaților care își doresc un look impecabil, iar copiii vor fi adevărați prinți și prințese cu ținutele propuse de Baby Luxury, brand ce cuprinde ținute de ocazie și casual atât pentru bebeluși, cât și pentru adolescenți.

Dacă nu ați ales încă darurile de Crăciun, sperăm să vă inspire colecțiile propuse de Tia Conf, care oferă o gamă variată și calitativă de pijamale și lenjerie pentru femei, bărbați și copii, și de Platinum Optic, ai căror specialiști observă și învață de 20 de ani preferințele clienților în materie de ochelari.

Pentru că un astfel de eveniment monden nu poate avea loc fără o finanțare adecvată, sponsorii acestei ediții sunt Urban Lounge Restaurant, Vindupavin.ro, Pop Cola, Dulcinella, Lya Gelateria, Salon AnnaBell Profesional Consult, Inoor, Oriflame, Dream Party, Oxy Clinique.

„Partenerul principal este Giorgio Greasan & Friends România, un brand cu recunoaștere internațională și o istorie lungă, de peste 30 de ani, în lumea vopselelor decorative, prezent pe piața din România din anul  2012”, a adăugat Talida Cozma.

Publicul de la cea de-a VII-a ediție a Fashion Day Piatra-Neamț se va bucura atât de prezentările de modă și de produse, cât și de scurte momente artistice, o expoziție de artă plastică asigurată de Dimișcă Art Gallery, degustare de vinuri și cocktail-ul de la finalul evenimentului.

Intrarea la eveniment se face doar pe bază de invitație și cu respectarea dress code-ului de cocktail.

PUBLICITATE