Magazinul E.ON din Piatra-Neamț se mută într-o nouă locație

Magazinul E.ON din Piatra Neamț se mută într-un nou sediu situat în zona centrală a municipiului, pe str.Petru Rareș nr. 9, începând de luni, 12 decembrie.

Pentru relocarea activității este necesară suspendarea interacțiunii directe cu clienții în cadrul Magazinului E.ON vineri, 9 decembrie a.c. În această zi, pentru a obține informații sau încheia contracte pentru serviciile și produsele E.ON clienții pot opta pentru canale alternative de comunicare, moderne și rapide, puse la dispoziție de companie:

ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ ANUNȚUL DE MAI JOS
  • accesarea contului E.ON Myline pe eon.ro/myline sau în varianta de aplicație mobilă, non-stop, respectiv a serviciului suport clienți pe eon.ro/servicii-suport-clienti, non-stop, care nu necesită interacțiunea cu agenți E.ON;
  • serviciul E.ON Chat, disponibil pe eon.ro, pentru răspunsuri generice;
  • apelarea Call Center la 0265.200.900, de luni până vineri, între orele 8:00-20:00, tarif normal din orice rețea.

De asemenea, aceste canale sunt disponibile în mod curent pentru clienții ce optează pentru rezolvarea solicitărilor de la distanță, ca alternativă la vizita în magazin.

Programul de funcționare este între orele 08.00 și 16.00 pentru zilele de luni, marți, miercuri și vineri, respectiv între orele 10.00 și 18.00, pentru ziua de joi. 

Pentru reducerea timpului alocat de client pentru vizită, accesul în noul Magazin E.ON, ca de altfel în toate magazinele noastre, se face doar cu programare prealabilă ce poate fi realizată:

  • online, prin intermediul serviciului de programare online eBooking accesând pagina https://www.eon.ro/programare-online;
  • telefonic, la numărul de telefon 0265.208.466, nou canal dedicat programărilor

Odată ce trec pragul magazinului realizat într-un concept nou, unic la nivel național, clienții sunt îndrumați de colegii noștri pentru soluționarea cererilor,  dar și la Căsuța E.ON în care sunt prezentate produsele companiei, în timp ce copiii au un spațiu dedicat lor. În zona digitală a magazinului pot fi obținute informații despre facturi și pot fi efectuate plăți, clienții fiind încurajați să salveze astfel doi copaci anual, prin renunțarea la factura tipărită și accesarea facturii electronice.

În cadrul noului magazin E.ON a fost configurat și un spațiu de business dedicat agenților economici și întâlnirilor dintre reprezentanții companiei noastre cu partenerii, în vederea unei dezvoltări sustenabile a afacerilor prin implementarea unor soluții energetice, încheierea de contracte de energie electrică/ gaze naturale, instalarea stațiilor de încărcare a mașinilor electrice, a panourilor fotovoltaice sau sistemelor de iluminat cu LED etc.

PUBLICITATE