Cum va arăta noul magazin Kaufland din Piatra-Neamț (FOTO)

Kaufland România inaugurează pe 28 ianuarie 2021, un nou magazin în Piatra Neamț, prin care creează peste 100 de locuri de muncă noi. Compania ajunge la o rețea națională de 141 de hipermarketuri.

Al doilea magazin Kaufland din Piatra Neamț este situat pe Strada Bistriței, nr. 2B, Piatra Neamț, jud. Neamț. 

ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ ANUNȚUL DE MAI JOS

Magazinul va avea o suprafață totală de peste 4500 metri pătrați, din care peste 3000 metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare.

În ziua deschiderii clienții vor fi întâmpinați cu promoții speciale. 

Programul de lucru din această perioadă va fi de la 6:30 și până la 21:00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la 8:00 la 20:00.

Noul magazin din Piatra Neamț este prevăzut cu 8 case de marcat standard, dintre care 2 destinate persoanelor cu dizabilități și alte 4 case express tip self-service

Inaugurat astăzi, magazinul dispune de un raion extins de pește proaspăt, cu un sortiment variat, legume, fructe, produse proaspete la vitrină cu servire asistată, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

Acesta pune la dispoziție 290 de locuri de parcare, din care 11 locuri pentru persoanele cu dizabilități și 6 locuri de parcare pentru părinți. 

Zona de Food Court din Piatra Neamț va include o pizzerie, o cofetărie, o farmacie și un punct de schimb valutar. 

Magazinul este dotat în exterior și cu un Grill, unde clienții pot găsi mâncăruri gustoase, gata preparate.

Locația oferă stații e-charge de încărcare rapidă a mașinilor electrice.

Kaufland Piatra Neamț promovează sustenabilitatea și pune la dispoziția clienților infrastructuri ecologice de reciclare:

    • La intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalajele ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi drept răsplată pentru comportamentul ecologic cupoane cu 50% reducere pentru cumpărarea altora noi, la alegere din produse selecționate, conform campaniei lunare. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin. 
  • În parcare, clienții au la dispoziție stații e-charge de încărcare rapidă a mașinilor electrice.
  • Tot în parcare, clienții pot recicla sticle din plastic, de sticlă sau doze din aluminiu, folosind automatul de reciclare tip self-service. Aici pot depune trei tipuri de ambalaje – PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin. 

Magazinul este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland în această perioadă:

  • Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați, toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent;
  • Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;
  • Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protecție din plexiglas;
  • Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
  • Toți angajații cunosc măsurile de prevenție și au la dispoziție o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;
  • În magazin sunt difuzate și afișate mesaje de informare și reamintire a importanței respectării măsurilor de prevenție;
PUBLICITATE