Care sunt atribuțiunile celor doi viceprimari ai municipiului Piatra-Neamț


chitic varlan gavrilescuPrimarul municipiului Piatra-Neamț, Dragoș Chitic, a prezentat astăzi (6 iulie), în cadrul unei conferințe de presă, dispozițiile emise pentru atribuțiunile acordate celor doi viceprimari, respectiv doamna Luminița Vîrlan și domnul Bogdan Gavrilescu, plecând de la competențele profesionale pe care le dețin cele două persoane. Decizia primarului a fost luată  în urma unor discuții purtate cu aceștia și dorindu-și să asigure un echilibru în repartizarea sarcinilor pentru ca primăria să funcționeze în condiții normale.

Luminița Vîrlan

– Va coordona următoarele domenii: educația, sănătatea, sportul, tineretul, serviciile sociale, serviciile pentru protecția copilului, a persoanelor cu handicap, a persoanelor vârstnice și a persoanelor sau grupurilor aflate în nevoie socială.
– Se va ocupa de conservarea, restaurarea și punerea în valoare a monumentelor istorice și de arhitectură, a parcurilor, grădinilor publice și rezervațiile naturale.
– Va coordona activitățile corespunzătoare locuințelor sociale și celelalte unități locative aflate în proprietatea sau administrarea municipiului Piatra Neamț.
– Va exercita atribuțiunile de președinte al comisiei de aplicare a legii privind regimul juridic al imobilelor preluate în mod abuziv în perioada martie 1945 – 22 decembrie 1989
– Va exercita atribuțiuni privind managementul calității și va coordona activitatea următoarelor compartimente și direcții: Direcția de Asistență Socială, Serviciul Comunicare și Management Integrat, Direcția Administrativă; coordonează realizarea serviciilor publice de interes local desfășurate de ADI Aqua Neamț și societățile Locativ Serv, Perla Invest și CMI Urban

Bogdan Gavrilescu

– Va exercita atribuțiuni privind ordinea publică, situațiile de urgență, protecția și refacerea mediului, punerea în valoare a resurselor naturale de pe raza municipiului Piatra-Neamț, dezvoltarea urbană
– Va coordona activitatea serviciilor comunitare de utilitate publică – alimentarea cu apă, gaze naturale, canalizare, salubrizare, energie termică, iluminatul și transportul public local, precum și serviciile de urgență de tip salvamont, salvamar și de prim ajutor.
– Va exercita atribuțiile de președinte al comisiei de aplicare a legii fondului funciar (Legea 18) și va coordona activitatea următoarelor compartimente și direcții: Direcția Urbanism și Cadastru, Serviciul Gospodărie Comunală și Investiții, Serviciul Patrimoniu Autorizări și Transport, Managementul Situațiilor de Urgență, și va coordona activitatea desfășurată de Poliția Locală.
– Va coordona activitatea serviciilor publice de interes local desfășurate de ADI Eco Neamț, societățile consiliului local: Salubritas, Parking și Publiserv

Îmi doresc să facem echipă, să colaborăm atât în conducerea primăriei cât și în consiliul local pentru a asigura o bună funcționare a celor două instituții, în beneficiul cetățenilor din municipiul Piatra-Neamț. – a transmis primarul Dragoș Chitic

PUBLICITATE
loading...