8 cauze pentru care firma ta NU are o identitate vizuală puternică!

Prima impresie conteaza! Cu toate ca foarte multi dintre noi spunem ca nu judecam o carte dupa coperte sau un om dupa hainele pe care le poarta, cel mai adesea, punem etichete. Acest lucru este valabil si pentru companii, precum si pentru site-urile de prezentare sau magazinele online: fie nu ne plac culorile unui site, fie nu ne place logo-ul, nu ne atrag in niciun fel si nici nu ne raman in minte ca pagini web/firme de avut in vedere si cu alta ocazie. Tocmai acest comportament al nostru, al tuturor, trebuie sa le dea de gandit managerilor care vor sa isi construiasca o identitate vizuala puternica. Bineinteles, aceasta nu trebuie sa se axeze exclusiv pe online, chiar daca trebuie sa predomine, ci si pe offline. Astfel, un brand va capata o notorietate mai mare in randul potentialilor clienti.

ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ ANUNȚUL DE MAI JOS

Pentru afacerile mici si mijlocii, imaginea conteaza foarte mult, intrucat, spre deosebire de brandurile mari, care nu mai au nevoie de nicio prezentare, este necesar sa faca o impresie pozitiva potentialilor cumparatori. Intrucat a inteles cat de important este rolul imaginii unei companii pentru clienti, agentia SEOCupcake pune accentul pe crearea unei identitati unice si atractive pentru clientii sai, indiferent ca este vorba de online sau print. Astfel, echipa de design grafic vine cu solutii moderne si personalizate, in functie de natura unui business.

Compania ta NU are o identitate vizuala puternica online si/sau offline? In acest caz, dupa ce vei citi articolul de mai jos, vei sti care sunt masurile pe care trebuie sa le iei si vei putea incepe demersurile pentru crearea identitatii vizuale a firmei tale!

Iata motivele din cauza carora firma ta NU are o identitate vizuala puternica:

NU ai un logo potrivit

Logo-ul este extrem de important pentru o companie, intrucat acesta are rolul de a transmite clientului informatii esentiale. In jurul acestuia se construiesc identitatea si increderea clientului in afacerea pe care o conduci. Astfel, de cate ori il va vedea inscriptionat (online sau offline) o sa faca legatura intre el si firma ta, respectiv produsele pe care le comercializezi. Astfel, analizeaza foarte bine logo-ul actual si vezi cat de reprezentativ este pentru business-ul pe care il conduci, pentru a-ti da seama daca este momentul pentru crearea unui logo nou, de impact.

NU ai carti de vizita

Cartea de vizita reprezinta, de multe ori, pentru un potential client, primul contact pe care il are cu firma ta. De aceea, atunci cand oferi o carte de vizita trebuie sa te asiguri ca aceasta va face o prima impresie exceptionala si ca cel care o primeste este incantat de design-ul, dar si de calitatea ei. Cu siguranta, daca aceastea sunt unice vor avea un impact puternic asupra conlocutorilor tai. Fii pregatit intotdeauna sa oferi carti de vizita, intrucat oamenii vor fi surprinsi de profesionalismul tau!

NU ai semnatura pentru e-mail

Cu toate ca pare banal, o semnatura de e-mail este importanta, deoarece contine informatii despre tine, despre functia pe care o ocupi, despre sediul companiei, precum si logo-ul. Toate acestea au scopul de a imbunatati imaginea si de a crea o unitate la nivelul companiei.

NU ai bannere personalizate pe site/retele sociale

Inovatia si unicitatea sunt elementele care atrag utilizatorii Internetului. De aceea, conteaza foarte mult sa te remarci in mediul online prin bannere personalizate prezente atat pe site, cat si pe paginile retelelor sociale ale companiei. Cele dintai pot fi statice sau animate, ceea ce contribuie la crearea unei identitati vizuale puternice!

NU trimiti newslettere

Trimiterea de newslettere reprezinta o modalitate excelenta pentru ca imaginea brandului tau sa creasca. Rolul acestora este sa tina la curent actualii clienti in legatura cu noutatile aduse, cu promotiile oferite, insa este esential ca toate elementele folosite sa fie aranjate bine, imaginile sa fie de calitate, iar totul sa se vada fara nicio problema, de pe orice tip de e-mail. In plus, informatiile trebuie sa fie relevante, astfel incat acestia sa nu se dezaboneze si sa uite complet de existenta firmei tale. Daca vrei sa trimiti newslettere care sa aduca intr-adevar un plus brand-ului tau, nu ezita sa contactezi o companie cu experienta.

NU ai un design personalizat al site-ului

Design-ul comun al site-ului este un mare minus pentru brand awareness. Daca un utilizator intra pe pagina ta web si nu gaseste nimic care sa ii atraga atentia, fara indoiala, va iesi instant de pe aceasta. De aceea, este necesar sa ai un design personalizat, modern, care sa mentina interesul potentialului client.

NU folosesti mijloace de promovare directa, precum brosuri/pliante/flyere

Marketing-ul direct, offline, va fi intotdeauna o componenta esentiala in dezvoltarea unei identitati vizuale rasunatoare. Din aceasta cauza, daca nu folosesti brosuri, pliante sau flyere, care sa fie impartite in randul oamenilor pe strada sau trimise chiar acasa atat clientilor actuali, cat si posibililor cumparatori, firma ta nu va capata notorietatea dorita!

NU trimiti invitatii pentru evenimentele organizate/la care participi

Participi adesea la evenimentele adresate nisei tale sau compania ta se implica in organizarea lor? Atunci este necesar sa le dai de veste colaboratorilor/clientilor tai despre acest lucru si sa ii inviti sa participe. Daca nu ai facut asta pana acum este momentul sa incepi, caci, cu siguranta, ei nu au cum sa afle din alta parte. Aceasta este un motiv important pentru care afacerea pe care o conduci nu este deja un brand!

Asadar, pentru a incepe construirea unui brand puternic pe piata nationala sau chiar internationala, tine cont de masurile enumerate mai sus, care se impun pentru indeplinirea acestui scop!

PUBLICITATE