4 posturi scoase la concurs de Primăria Piatra-Neamț

Primăria Piatra-Neamț scoate la concurs 3 posturi de consilier juridic și un post de inspector.

  • 3 posturi consilier juridic

Primăria municipiului Piatra Neamț, cu sediul în Piatra Neamț, strada Ștefan cel Mare, nr.6-8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a 3 posturi funcții publice de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Piatra Neamț – Serviciul Juridic, după cum urmează:

ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ ANUNȚUL DE MAI JOS

1 post de Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior la Compartiment Legislație și Avizare Contracte;
1 post de Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior la Compartiment Contencios Juridic;
1 post de Consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent la Compartiment Contencios Juridic.

Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
Exercitarea raporturilor de serviciu se realizează pe perioadă nedeterminată
Afișare anunț: 20/03/2023;
Primirea dosarelor de concurs: 20/03/2023-10/04/2023;
Selecția dosarelor de înscriere: 11/04/2023 – 19/04/2023;
Proba suplimentară eliminatorie:
Testarea competențelor în domeniul tehnologiei informației: 24/04/2023, ora 12.00, la sediul nou al Primăriei mun. Piatra Neamț https://www.anfp.gov.ro/R/Doc/TestareITNivelMediu.pdf
Proba scrisă: 25/04/2023, ora 12.00, la sediul nou al Primăriei mun. Piatra Neamț
Interviul: – în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
CONDIȚIILE DE PARTICIPARE LA CONCURS:
Condițiile generale: candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 465, alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Condițiile specifice pentru ocuparea a 3 funcții publice de execuție vacante de Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior la Compartiment Legislație și Avizare Contracte, Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior și Consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent la Compartiment Contencios Juridic, în conformitate cu prevederile art. 386, lit. a), art. 465, alin. (1) și prevederile art. 468 alin. (1), lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ sunt următoarele:
a) Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul Legislație și Avizare Contracte
studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență în domeniul științe juridice;
minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
Competențe în domeniul tehnologiei informației (necesitate si nivel): Pachetul Office -Word,Excel, Internet – nivel mediu;
b) Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior la Compartimentul Contencios Juridic
studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență în domeniul științe juridice;
minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
Competențe în domeniul tehnologiei informației (necesitate si nivel): Pachetul Office -Word,Excel, Internet – nivel mediu;
c) Consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent la Compartimentul Contencios Juridic
studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență în științe juridice ;
minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
Competențe în domeniul tehnologiei informației (necesitate si nivel): Pachetul Office -Word,Excel, Internet – nivel mediu;
Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 20 zile de la data publicării prezentului anunț la sediul Primăriei municipiului Piatra Neamț și trebuie să conțină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49 alin. (1) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, actualizată și modificată de HG 546/2020:
a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;
i) aviz psihologic eliberat cu cel mult 12 luni anterior derulării concursului, pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, cu mențiunea – apt din punct de vedere psihologic pentru exercitarea funcției publice
j) cazierul judiciar;
k) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Formularul de înscriere la concurs se pune la dispoziţie candidaţilor, din oficiu, astfel:
De către secretarul comisiei de concurs din cadrul Direcției Resurse Umane, Administrativ (camera 25);
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs.
Accesând pagina instituției: https://primariapn.ro/, rubrica RECRUTARE ȘI SELECȚIE, acte necesare concurs funcție publică, în format deschis, editabil.
Relații suplimentare se pot obține de la sediul Primăriei municipiului Piatra Neamț, str.Ștefan cel Mare nr.6-8, la camera 25, telefon 0233-218991, int.219.

  • Un post de inspector

Primăria municipiului Piatra Neamț, cu sediul în Piatra Neamț, strada Ștefan cel Mare, nr.6-8, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unui post funcție publică de execuție vacantă de:

Inspector, clasa I, grad profesional principal la Biroul Stare Civilă în cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Piatra Neamț.

Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
Exercitarea raporturilor de serviciu se realizează pe perioadă nedeterminată
Primirea dosarelor de concurs: 20/03/2023-10/04/2023;
Selecția dosarelor de înscriere: 11/04/2023 – 19/04/2023;
Proba suplimentară eliminatorie:
Testarea competențelor în domeniul tehnologiei informației: 25/04/2023, ora 11.00, la sediul nou al Primăriei mun. Piatra Neamț https://www.anfp.gov.ro/R/Doc/TestareITNivelMediu.pdf
Proba scrisă: 26/04/2023, ora 12.00, la sediul nou al Primăriei mun. Piatra Neamț
Interviul: – întermen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
CONDIȚIILE DE PARTICIPARE LA CONCURS:
Condițiile generale: candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 465, alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Condițiile specifice pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacantă de Inspector, clasa I, grad profesional principal în cadrul Biroului Stare Civilă, în conformitate cu prevederile art. 386, lit. a), art. 465, alin. (1) și prevederile art. 468 alin. (1), lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ sunt următoarele:
studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență în domeniul științe juridice sau ştiinţe administrative sau științe economice sau științe inginerești;
minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
Competențe în domeniul tehnologiei informației (necesitate si nivel): Pachetul Office -Word,Excel, Internet – nivel mediu;
Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 20 zile de la data publicării prezentului anunț la sediul Primăriei municipiului Piatra Neamț și trebuie să conțină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49 alin. (1) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, actualizată și modificată de HG 546/2020:
a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;
i) aviz psihologic eliberat cu cel mult 12 luni anterior derulării concursului, pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, cu mențiunea – apt din punct de vedere psihologic pentru exercitarea funcției publice
j) cazierul judiciar;
k) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Formularul de înscriere la concurs se pune la dispoziţie candidaţilor, din oficiu, astfel:
De către secretarul comisiei de concurs din cadrul Direcției Resurse Umane, Administrativ (camera 25);
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs.
Accesând pagina instituției: https://primariapn.ro/, rubrica RECRUTARE ȘI SELECȚIE, acte necesare concurs funcție publică, în format deschis, editabil.
Relații suplimentare se pot obține de la sediul Primăriei municipiului Piatra Neamț, str.Ștefan cel Mare nr.6-8, la camera 25, telefon 0233-218991, int.219.

PUBLICITATE