Trei posturi scoase la concurs de Primăria comunei Tarcău (20 decembrie)

Primăria Comunei Tarcău, Judeţul Neamţ organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcțiilor contractuale de execuție, temporar vacante, în cadrul Compartimentului Implementare Proiecte, de:

ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ ANUNȚUL DE MAI JOS
  1. consilier gradul II;
  2. consilier gradul I;
  3. referent treapta I.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 20 decembrie 2017, ora 15:00: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 05 ianuarie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
  • 10 ianuarie 2018, ora 10.00: proba interviu.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • consilier, gradul II (cu atribuţii pe probleme de comunicare);
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă;
    • vechimea în specialitatea studiilor minimum 6 luni.
  • consilier, gradul I (cu atribuţii pe probleme tehnice):
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă;
    • vechimea în specialitatea studiilor: minimum 3 ani şi 6 luni.
  • referent treapta I (cu atribuţii de secretar echipă implementare proiect):
    • studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
    • vechimea în muncă necesară: minimum 3 ani şi 6 luni.

Mai multe detalii – AICI

PUBLICITATE