Programul audiențelor la Primăria municipiului Piatra-Neamț


chitic gavrilescu varlanAzi, 21 iulie, primarul municipiului Piatra-Neamț, Dragoș Chitic, și viceprimarii Luminița Vîrlan și Bogdan Gavrilescu au prezentat într-o conferință de presă, programul de audiențe la Primăria municipiului Piatra-Neamț.

ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ ANUNȚUL DE MAI JOS

Programul de audiențe la Primăria municipiului Piatra-Neamț este:

Luni, de la ora 9:00 – Secretarul municipiului, Florin Fecic
Marți, de la ora 10:00 – Primarul Dragoș Chitic,
Miercuri, de la ora 10:00 – Viceprimarul Bogdan Gavrilescu,
Joi, de la ora 10:00 – Viceprimarul Luminița Vîrlan,
Vineri, de la ora 10:00 – Administratorul public (city manager-ul), Bogdan Pușcașu.

Înscrierea se realizează prin biroul de audiențe, la camera 20, unde se programează persoanele în funcție de problematica pe care vor să o discute către una dintre persoanele din conducerea primăriei.

„Așa cum spuneam, ne-am așezat la treabă în echipa de conducere rezultată în urma votului din Consiliul Local din data de 4 iulie. Fiecare dintre noi, pe zona de responsabilități, a abordat activitatea administrativă. Ne dorim să fim o instituție deschisă, transparentă, care să comunice cu cetățenii și care și-a propus să rezolve problemele din acest oraș” – a declarat primarul Dragoș Chitic

Anul trecut, s-au făcut modificări în cadrul biroului de audiențe, acum este mult mai bine așezat iar orice cetățean care dorește să-și exprime o problemă sau să afle răspunsuri la întrebări legate de administrația publică are acces la acel birou, unde sunt două persoane pregătite. Săptămânal se transmite un raport al biroului de audiențe iar media este de 40 de persoane pe săptămână care accesează acest birou.

„De săptămâna aceasta continuăm să testăm gradul de satisfacție al cetățenilor în relaționarea cu primăria Piatra-Neamț. Am demarat un nou sondaj de opinie la camera 20, sondaj care va fi făcut public în momentul în care va fi finalizat” a mai completat Dragoș Chitic

PUBLICITATE