Primăria Piatra-Neamț scoate la concurs trei posturi (referent și auditori)

Primăria Municipiului Piatra-Neamţ, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante, de referent, treapta I, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Direcţia Administrativă, Compartiment Administrativ.

ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ ANUNȚUL DE MAI JOS

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 17 noiembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • posesor permis de conducere categoria B;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei – minimum 3 ani.

Mai multe detalii – AICI

Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuţie vacante de auditor, clasa I, gradul profesional superior şi auditor, clasa I, gradul profesional principal din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Piatra Neamţ, judeţul Neamţ.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 28 noiembrie 2017, ora 09:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC;
  • 28 noiembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • auditor, clasa I, grad profesional superior:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minim 9 ani;
    • cunoştinţe operare PC – nivel mediu.
  • auditor, clasa I, grad profesional principal:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minim 5 ani;
    • cunoştinţe operare PC – nivel mediu.

Mai multe detalii – AICI

PUBLICITATE