Poliția Neamț vrea să cumpere peste 180 de anvelope de iarnă


Inspectoratul de Politie al Judetului Neamt, prin Serviciul de Logistică, intenţionează să achiziţioneze prin cumpărare directă  anvelope de iarnă (exclus anvelope “all seasons”) conform specificatiilor tehnice prezentate in tabelul de mai jos:

ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ ANUNȚUL DE MAI JOS

capture

Ofertele trebuie sa-si pastreze valabilitatea pana la 31.12.2016. Produsele vor respecta cerintele caietului de sarcini. Caietul de sarcini poate fi cititAICI

Anunt publicitate achizitie anvelope de iarna

Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI NEAMT

Adresa postala:  str. Eroilor nr.16 , Localitatea:  Piatra-Neamt , Cod postal:  610053 ,  Romania , Punct(e) de contact:  EMIL GABRIEL CRETU , Tel.  +40 0233207000 int. 20244,Email:  [email protected],Fax:  +40 0233207201 , Adresa internet (URL):  https://nt.politiaromana.ro

Detalii anunt
Tip anunt:  Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Furnizare anvelope de iarna
CPV: 34351100-3-Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)

Descrierea contractului: Achizitie anvelope de iarna:185/65R15 88T (A-C,A-C,68db-72db) cant. min. 160 buc.-cant max. 200 buc.;205/55R16 91V (A-E,A-C,68db-72db)cant. min 4 buc.-cant. max.8 buc.; 195/70R15 96T (A-E,A-C,68db-72 db) cant. min.1 buc.- cant.max. 4 buc.,205/65R16C 107/105T(A-E,A-C,68db-72 db) cant. min 4 buc.-cant. max 8 buc.,225/70/R15C 112/111R (A-C,A-C,68db-72db) cant. min 1 buc.-cant. max 4 buc., 215/65/R16 98T (A-C,A-C,68db -72 db)cant. min 8 buc.-cant. max 12 buc..

Valoarea estimata fara TVA: 37428.00- 51184.00 RON 

Conditii contract: Produsele vor fi livrate la sediul beneficiarului in termen de 2 zile lucratoare din momentul transmiterii comenzii, fara costuri suplimentare (transport, ambalare, ecovaloare, taxe etc). Cantitatile de anvelope ce se vor comanda pot suferii modificari in functie de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie.Plata se va efectua cu O.P. prin Trezorerie in termen de 30 zile de la receptia cantitativa si calitativa a produselor in perioada 24-31 ale lunii.

Conditii participare: Ofertele trebuie sa-si pastreze valabilitatea pana la 31.12.2016. Produsele vor respecta cerintele caietului de sarcini. Caietul de sarcini poate fi descarcat de pe site-ul https://nt.politiaromana.ro/informatii-publice/achizitii-publice. De asmenea poate fi pus la dispozitia ofertantilor, gratuit, in format electronic, prin e-mail, in urma unei solicitari scrise si semnata de reprezentatul legal al ofertantului, la adresa [email protected] sau la fax 0233207201. Anvelopele ofertate vor fi omologate în conditiile Directivei 92/23/CE, de catre Registrul Auto Român sau de catre organisme recunoscute în oricare dintre statele membre ale Uniunii Europene. Produsele oferite vor respecta prevederile O.G. nr.80/2000 privind omologarea si certificarea produselor si materialelor de exploatare utilizate la vehiculele rutiere, precum si conditiile de introducere pe piata a acestora, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Ordinului MT 2135/2005, Regulamentului (CE) nr.661/2009 al Parlamentului European si al Consiliului, ale Regulamentului CE 1907/2006 (REACH), Directivei 97/24/CE, Directivei 92/23/CE, Regulamentelor CEE-ONU nr. 30 si 54. Pentru demonstrarea cerintelor solicitate mai sus veti prezenta alaturi de oferta financiara si oferta tehnica care va contine obligatoriu cel putin urmatoarele: -descrieri si/sau fotografii/fise tehnice/cataloage a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrate in cazul in care se solicita acest lucru; -copii stampilate si semnate “Conform cu originalul” dupa fisa tehnica de omologare emis deun organism abilitat si/sau certificate de conformitate emise de Registrul Auto Român ; -declaratie/certificat REACH emisa de producator,copie stampilata si semnata “Conform cu originalul” din care sa rezulte ca producatorul anvelopelor respecta prevederile Regulamentului CE 1907/2006 (REACH); -copii semnate si stampilate “Conform cu originalul” dupa eticheta UE (Regulamentul CE nr.1222/2009) pentru fiecare tip de anvelopa ofertat din care sa reiasa clar denumirea, marca, dimensiunea si indicii de eficienta energetica.  Neprezentarea unui document din cele solicitate va atrage după sine respingerea de la procedura de achizitie.

 

Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut/produs(tip de anvelopa) in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini.

Termen limita primire oferte: 20.10.2016

Informatii suplimentare: Se pot obtine de la Compartimentul Achizitii tel. 0233207000 int. 20244, fax 0233207201. Oferta financiara impreuna cu oferta tehnica (documentele solicitate) pot fi transmise prin mail la adresa [email protected] sau prin delegat la sediul autoritatii contractante pana la data de 20.10.2016 ora 16:00 .Se vor incheia contracte cadru pentru o perioada de 2 luni cu operatorii economici care vor oferta pretul cel mai scazut/produs(tip de anvelopa) in conditiile respectarii cerintelor caietului de sarcini, contracte-cadru in care vor fi precizate preturile unitare pentru fiecare tip de anvelopa. Ofertele vor fi postate si în Catalogul Electronic – SEAP, astfel încât se vor initia proceduri de cumparare directa cu operatorii economici cu care s-au incheiat contractele-cadru.Cantitatile de anvelope ce se vor comanda pot suferi modificari, in functie de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie. Nerespectarea a cel putin  unei cerinte solicitate in caietul de sarcini va atrage dupa sine respingerea de la procedura de achizitie.

D.M.B.
PUBLICITATE