Piatra-Neamț: Carrefour lansează prima aplicație pentru comenzi de mâncare dezvoltată de un retailer

Carrefour lansează Gurmandio în Piatra Neamț, prima aplicație pentru comenzi de mâncare dezvoltată de un retailer în România

ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ ANUNȚUL DE MAI JOS

Platforma oferă utilizatorilor o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).

Carrefour România, lider în inovație și tehnologie în retail, lansează, în premieră în Piatra Neamț, Gurmandio, prima aplicație mobilă prin care utilizatorii își pot comanda, simplu și rapid, preparatele preferate.

În prezent, în aplicație, este listată zona de gastronomie a hipermarketului Carrefour din oraș, cu propuneri proaspete și sănătoase, realizate zilnic de specialiștii retailerului, după rețete tradiționale românești și internaționale, alături de unele dintre cele mai importante restaurante locale, urmând ca, în perioada următoare, oferta să fie completată cu noi opțiuni.

Aplicația Gurmandio este disponibilă în App Store, Google Play și pe website-ul www.gurmandio.ro, și poate fi accesată și din Iași, Botoșani, Suceava, Galați și Târgu Jiu, având oferte diferite în funcție de fiecare oraș.

Prima de acest tip dezvoltată în România de un retailer de food, aplicația le oferă locuitorilor din Piatra Neamț acces nelimitat la o largă varietate de restaurante locale, livrare gratuită și rapidă la orice comandă, dar și posibilitatea de a achita preparatele alese cash la livrare, cu cardul sau cu tichete de masă, cele din urmă fiind valabile doar pentru comenzile din zona de gastronomie a hipermarketului Carrefour.

În prezent, utilizatorii din Piatra Neamț pot comanda, prin aplicația Gurmandio, mâncare de la restaurantul Carrefour Piatra Neamț și de la restaurantul Sehrazat, urmând ca în perioada următoare oferta să fie completată cu noi opțiuni.

Prin Gurmandio ne dorim să le oferim locuitorilor din Piatra Neamț cea mai rapidă și modernă aplicație prin care își pot comanda, acasă sau la birou, preparatele preferate, direct de la restaurantele din orașul lor. De asemenea, Gurmandio contribuie la construirea unei comunități locale puternice prin simplul fapt că aduce mai aproape clienții finali de business-urile din zonă. Clienții beneficiază rapid de produsele dorite, iar proprietarii restaurantelor, de o audiență semnificativă. Este singura aplicație dezvoltată de un retailer în România și sunt convins că această premieră va avea succesul pe care îl merită”, spune Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT Carrefour România.

Aplicația Gurmandio este disponibilă în App Store și Google Play, dar și pe website-ul www.gurmandio.ro, și este customizată în funcție de orașul din care provine utilizatorul, listând restaurantele din zona respectivă.

Printre avantajele și opțiunile aplicației Gurmandio se regăsesc:

  • Varietate mare de preparate;
  • Livrare gratuită;
  • Multiple modalități de plată – cash, card, tichete de masă;
  • Simplitate în utilizare;
  • Memorarea și posibilitatea de repetare a comenzilor;
  • Comenzi favorite;
  • Conectarea în aplicație prin contul de Facebook sau Google;
  • Posibilitatea de a urmări în timp real comanda plasată;

Lansarea aplicației Gurmandio consolidează poziția Carrefour România, ca lider în inovație și tehnologie în retail, și se alătură celorlalte linii de business, online și offline, care îmbunătățesc experiența utilizatorilor și susțin comunitățile în care retailerul activează.

***

Despre Carrefour:

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 318 magazine din țară,  hipermarketuri și supermarketuri, cât și prin magazinul de comerț online, Carrefour Online – www.carrefour-online.ro. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute.

De asemenea, Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat, Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

PUBLICITATE